Rambla Xavier Cugat 45, 17007 Girona

Assistència remota online

A CIS Informàtica assistim a distància els problemes informàtics dels nostres clients mitjançant l’ús d’una petita eina que ens permet prendre control del teu ordinador des de les nostres instal·lacions.

Descarrega’t l’eina de control remot a l’ordinador i posa’t en contacte amb nosaltres per a establir connexió.

Assistencia remota girona 1

Accés remot

Podem diagnosticar els problemes des de la nostra central per internet.

per a empreses

Estem sempre disponibles per ajudar-te amb qualsevol problema o dubte.

Què és l'assistència remota per internet?

L’assistència remota per internet és una eina tecnològica que permet als tècnics accedir al teu equip a distància per resoldre problemes tècnics sense necessitat de desplaçar-se al teu domicili o lloc de treball. Aquesta solució és ideal per aquells que necessiten una ajuda immediata i no poden esperar a una visita presencial del tècnic.

Amb l’assistència remota, els tècnics poden veure i controlar el teu equip en temps real, realitzar diagnòstics i solucionar problemes sense haver d’estar físicament al teu costat.

immediatesa

L'assistència remota permet solucionar incidències de manera immediata.

Estalvi

Al permetre solucions molt més ràpides això es tradueix en estalvi de temps i costos.

Servei

Manteniment preventiu, pro-actiu i reactiu

Amb el nostre equip de tècnics especialitzats i les nostres eines de supervisió i diagnòstic, podràs estar tranquil i centrar-te en el creixement del teu negoci, deixant en mans de CIS la gestió i el manteniment de la teva infraestructura en el núvol.

Incrementa la satisfacció del client

L'assistència remota permet als clients obtenir ajuda immediata, millorant la seva experiència d'usuari i augmentant la probabilitat que tornin a comprar.

Redueix els costos de suport

La assistència remota pot ser més eficient i menys costosa que altres formes de suport, com ara el suport presencial.

Millora de les comunicacions

L'assistència remota permet als equips de marketing i de suport connectar-se directament amb els clients, cosa que pot millorar la seva comunicació i relació.

Augmenta la velocitat de resposta

Amb l'assistència remota, els equips de suport poden respondre més ràpidament a les consultes dels clients, millorant la seva satisfacció i reduint el temps d'inactivitat.

Millora la productivitat dels empleats

L'assistència remota pot millorar la productivitat dels empleats de suport, ja que els permet gestionar més consultes en menys temps.

Preguntes Freqüents

FAQs

L’assistència remota és un servei que permet a un tècnic accedir al teu ordinador de forma remota per solucionar problemes o realitzar tasques de manteniment. Per fer-ho, el tècnic utilitza un programa específic que s’instal·la al teu ordinador i li permet connectar-se a distància. Un cop connectat, el tècnic pot veure i controlar el teu escriptori com si estigués assegut davant del teu ordinador.

Sí, és segur utilitzar l’assistència remota per internet si es fa amb un proveïdor de confiança. Els programes d’assistència remota estan dissenyats per garantir la privacitat i la seguretat de la informació. A més, els tècnics només poden accedir al teu ordinador quan tu els donis permís explícit per fer-ho. Per assegurar-te que utilitzes un proveïdor segur, és recomanable buscar empreses amb una bona reputació en el sector.

L’assistència remota pot solucionar una gran varietat de problemes informàtics, com ara virus informàtics, problemes de connexió a internet, errors de programari, configuració de dispositius, etc. També pot ser utilitzada per a tasques de manteniment com la neteja del disc dur, la desfragmentació, actualitzacions de software, etc.

No és necessari tenir coneixements informàtics per utilitzar l’assistència remota. El tècnic que et presta servei t’indicarà els passos que has de seguir per instal·lar el programari d’assistència remota al teu ordinador i connectar-vos a distància. A més, molts programes d’assistència remota tenen interfícies amigables que faciliten el seu ús per als usuaris.

Per utilitzar l’assistència remota, necessites tenir una connexió a internet i un ordinador amb sistemes operatius compatibles amb el programari d’assistència remota. També és recomanable tenir un antivirus actualitzat per prevenir possibles problemes de seguretat.