... Sobre l'assistència a distància


Puc valorar el vostre servei?
Fes lliscar aquest text i prem el botó.
Recorda!
Què és l'assistència remota?
L’assistència remota o suport remot és un servei informàtic a distància que s’ofereix a través d’internet i que consisteix en prendre el control de l’ordinador o xarxa per part d’un tècnic informàtic per a explorar i solucionar problemes o incidències informàtiques.
El tècnic sempre realitza configuracions, manteniments o reparacions des de les seves instal·lacions garantint la seguretat i la privacitat del client.
Quan es fa necessària l'assistència remota?
Generalment, el servei d’assistència remota es pot fer servir quan hi ha incidències tècniques o configuracions o manteniment de programari que el client no pot resoldre per si mateix.
Ara bé, si el problema tècnic és de Hardware, és a dir, que la màquina s’ha espatllat el servei d’assistència remota no podrà solucionar la incidència i serà necessaria una reparació física.
Quins requeriments necessita aquest servei?
Aquest servei només necessita tenir connexió a internet.
L’eina necessària per al control remot es pot descarregar des d’aquesta mateixa pàgina.
Aquest petit programa no necessita instal·lació, però sí que és necessari el permís explícit del client per a cada connexió passant l’ID (el número d’identificació) i la contrasenya.
Un cop s’ha resolt el problema i es tanca l’aplicació el tècnic perd el control de l’ordinador.
Quins avantatges té l'assistència remota?
- Privacitat i seguretat garantides.
- L’assistència és immediata.
- Un cost menor en no existir desplaçaments físics.
- Millor aprofitament del temps i dels horaris, tant per part del tècnic com del client.
- És clarament més ecològica.
Puc valorar el servei de CIS Informàtica?
Sí! A CIS Informàtica ens prenem la satisfacció dels nostres clients molt seriosament.
Pots posar una ressenya fent client al següent botó, però recorda que les ressenyes són molt importants per a nosaltres, i les han de posar exclusivament els nostres clients.