Assistència remota

Suport remot immediat per internet

A CIS Informàtica assistim a distància els problemes informàtics dels nostres clients mitjançant l’ús d’una petita eina que ens permet prendre control del teu ordinador des de les nostres instal·lacions.

Descarrega’t l’eina de control remot a l’ordinador i posa’t en contacte amb nosaltres per a establir connexió.

[rank_math_breadcrumb]

... Sobre l'assistència a distància

asistencia remota

Puc valorar el vostre servei?

Sí! A CIS Informàtica ens prenem molt seriosament la satisfacció dels nostres clients.
Fes lliscar aquest text i prem el botó.

Recorda!

Les ressenyes són molt importants i les han de posar exclusivament els clients de CIS Informàtica!
Vull Valorar

Què és l'assistència remota?

L’assistència remota o suport remot és un servei informàtic a distància que s’ofereix a través d’internet i que consisteix en prendre el control de l’ordinador o xarxa per part d’un tècnic informàtic per a explorar i solucionar problemes o incidències informàtiques.

El tècnic sempre realitza configuracions, manteniments o reparacions des de les seves instal·lacions garantint la seguretat i la privacitat del client.

Quan es fa necessària l'assistència remota?

Generalment, el servei d’assistència remota es pot fer servir quan hi ha incidències tècniques o configuracions o manteniment de programari que el client no pot resoldre per si mateix. 

Ara bé, si el problema tècnic és de Hardware, és a dir, que la màquina s’ha espatllat el servei d’assistència remota no podrà solucionar la incidència i serà necessaria una reparació física.

Quins requeriments necessita aquest servei?

Aquest servei només necessita tenir connexió a internet.
L’eina necessària per al control remot es pot descarregar des d’aquesta mateixa pàgina.

Aquest petit programa no necessita instal·lació, però sí que és necessari el permís explícit del client per a cada connexió passant l’ID (el número d’identificació) i la contrasenya. 

Un cop s’ha resolt el problema i es tanca l’aplicació el tècnic perd el control de l’ordinador. 

Quins avantatges té l'assistència remota?

  • Privacitat i seguretat garantides.
  • L’assistència és immediata.
  • Un cost menor en no existir desplaçaments físics.
  • Millor aprofitament del temps i dels horaris, tant per part del tècnic com del client.
  • És clarament més ecològica.

Puc valorar el servei de CIS Informàtica?

Sí! A CIS Informàtica ens prenem la satisfacció dels nostres clients molt seriosament.
Pots posar una ressenya fent client al següent botó, però recorda que les ressenyes són molt importants per a nosaltres, i les han de posar exclusivament els nostres clients.

CIS Informatica Girona

Butlletí gratuït

Subscriu-te al nostre butlletí per estar al corrent de les últimes novetats en informàtica per empreses. Pots donar-te de baixa quan vulguis des dels mateixos correus.